Firmaaftale til din virksomhed

Firmaaftale til din virksomhed.
Hos FysioHuset Skanderborg tilbyder vi at lave en sundhedsaftale med din virksomhed(både offentlig og privat), hvor vi forebygger/behandler arbejdsrelaterede skader. Det kan foregå på virksomheden, på klinikken eller som en kombination, alt efter ønske og behov. Hvis det foregår på virksomheden, stiller virksomheden et egnet lokale til rådighed, så sørger vi for resten (behandlerbriks mm.)

​Vi behandler og vejleder jeres ansatte med henblik på at minimere risikoen for arbejdsskader.
​Smerter i nakke/skuldre, dårlig ryg, museskader, tennisalbuer og meget andet kan forebygges og behandles på arbejdspladsen. Ved mere omfattende problemer vil fysioterapeuten råde den enkelte til at søge læge.
Der er således mange fordele ved at øge medarbejdernes trivsel og derved nedbringe sygedagene.

Med en ordning hos os kan du som virksomhed forvente:
At mindske sygefraværet
At øge produktiviteten
At få sundere og mere tilfredse medarbejdere
At få vejledning af fagfolk omkring træning, behandling og livsstil
At få en ordning, som I ønsker det
At skabe en tillokkende arbejdsplads
At undgå nogle unødvendige sygemeldinger og forkorte andre
Nedenstående kunne være eksempler på hvad vi tilbyder, men har i brug for os til at løse andre opgaver, finder vi ud af dette i fællesskab.

Ring og få en uforpligtigende snak eller aftal et møde med Fysioterapeut Thomas Lohmann Rasmussen, og hør hvordan Jeres sundhedsaftale kan ”strikkes” sammen.